reklama

Veľké americké nič

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Ak sa dobre pamätám, je so

Obrázok blogu

bota,22.jula, niečo po pol jednej. V noci sme absolvovali prvú z nočných jázd autobusom a na moje počudovanie som sa celkom dobre vyspala. V obyčajnom autobuse nás spalo 25. Šťastím pre nás bolo, že sme nemuseli spať skrčený na stoličkách, lebo ešte večer sa náš autobus prestaval na jednu veľkú spaciu plošinu.  

 Ráno sme sa zobudili uprostred ničoho. Príroda mi veľmi pripomínala Chorvátsko- vyprahnutá zem porastená menšími krami a sukulentmi. Pozrela som sa na jednu stranu a v diaľke som zbadala kopce, na opačnej strane sa mi naskytol pohľad na neveľký vŕšok za ktorým sa skrývali miestne „hot springs“, čiže horúce pramene.     Hneď po raňajkách sme sa teda vybrali ovlažiť sa do vody. Vzhľadom na ich vysokú teplotu sa totiž nedá povedať, že by nás to bolo ochladilo -akurát len ovlažilo....na hladine jedného z jazierok sa dokonca vytvárali malé bublinky.     Teraz sme zas uprostred ničoho, aj keď to nič (niekde v Nevade) vyzerá úplne inak v porovnaní s miestom kde sme raňajkovali. Tu je to už hotová „civilizácia“. Popri ceste (už sa to dá nazvať cestou, nie je to len vyjazdený a utlačený prach) je dokonca elektrické vedenie. Sem tam minieme nejakých odvážlivcov žijúcich v osamelom domčeku.     .....prišli sme do mierne zvlnenej krajiny. Na moje veľké prekvapenie tu možno nájsť aj normálne (=nezakrpatené) stromy. Z času načas sa na okolí objavia menšie stáda koní či kráv.. Azda najbizarnejší pohľad čo sa mi naskytol, bol pohľad na opustený nákladný vlak ktorý si smutne stál uprostred ničoho. Žiadna stanica ani civilizácia v dohľade...

Katarína Paseková

Katarína Paseková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

myslím, teda som Zoznam autorových rubrík:  ManazmentUSANabozenstva z mojho pohladuNazory na svetSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu