reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Paseková

Katarína Paseková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

myslím, teda som Zoznam autorových rubrík:  ManazmentUSANabozenstva z mojho pohladuNazory na svetSúkromnéNezaradené

reklama

Manazment

Yellowstone

Katarína Paseková

Yellowstone

Keď sa tak pozerám okolo ( je utorok a som v Yellowstone) naskytá sa mi zarážajúci pohľad na rozsiahle plochy niekdajšieho lesa, ktorý pri troche šťastia bude za nejakých 20 rokov opäť lesom.

  • 2. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Byť blízko k zákazníkovi

Katarína Paseková

Byť blízko k zákazníkovi

„Pravdepodobne najvýznamnejším princípom riadenia, ktorý je v dnešnej dobe prehliadaný je nutnosť byť blízko k zákazníkovi, aby bolo možné uspokojiť jeho potreby a predvídať jeho priania. V príliš veľa spoločnostiach sa zákazník stal  nepríjemnou otravou, ktorého nepredvídateľné konanie rozvracia starostlivo vypracované strategické plány, ktorého činnosť vnáša zmätok do počítačových operácií a ktorý tvrdohlavo trvá na tom, že zakúpené výrobky by mali fungovať.“ /Lew Young/

  • 4. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Uspech skrz hodnoty

Katarína Paseková

Uspech skrz hodnoty

Vedúci pracovník organizácie musí byť predovšetkým odborníkom v podporovaní a ochrane hodnôt......vedenie zlyháva, keď sa sústredí čisto len na prežitie. Prežitie inštitúcie, správne pochopené, je vecou udržiavania hodnôt a charakteristickej identity. Úlohou vodcu je preniesť ľudí z miesta kde sú, tam, kde ešte neboli. Verejnosť úplne nerozumie svetu, do ktorého vchádza. Hodnoty utvárajúci manažér sa stáva zároveň príkladom ich implementácie par excelence.

  • 4. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 527x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu