Katarína Paseková
Yellowstone
Keď sa tak pozerám okolo ( je utorok a som v Yellowstone) naskytá sa mi zarážajúci pohľad na rozsiahle plochy niekdajšieho lesa, ktorý pri troche šťastia bude za nejakých 20 rokov opäť lesom.
myslím, teda som Zoznam autorových rubrík: Manazment, USA, Nabozenstva z mojho pohladu, Nazory na svet, Súkromné, Nezaradené
Keď sa tak pozerám okolo ( je utorok a som v Yellowstone) naskytá sa mi zarážajúci pohľad na rozsiahle plochy niekdajšieho lesa, ktorý pri troche šťastia bude za nejakých 20 rokov opäť lesom.
„Pravdepodobne najvýznamnejším princípom riadenia, ktorý je v dnešnej dobe prehliadaný je nutnosť byť blízko k zákazníkovi, aby bolo možné uspokojiť jeho potreby a predvídať jeho priania. V príliš veľa spoločnostiach sa zákazník stal nepríjemnou otravou, ktorého nepredvídateľné konanie rozvracia starostlivo vypracované strategické plány, ktorého činnosť vnáša zmätok do počítačových operácií a ktorý tvrdohlavo trvá na tom, že zakúpené výrobky by mali fungovať.“ /Lew Young/
Vedúci pracovník organizácie musí byť predovšetkým odborníkom v podporovaní a ochrane hodnôt......vedenie zlyháva, keď sa sústredí čisto len na prežitie. Prežitie inštitúcie, správne pochopené, je vecou udržiavania hodnôt a charakteristickej identity. Úlohou vodcu je preniesť ľudí z miesta kde sú, tam, kde ešte neboli. Verejnosť úplne nerozumie svetu, do ktorého vchádza. Hodnoty utvárajúci manažér sa stáva zároveň príkladom ich implementácie par excelence.